מדיניות הזמנות:

סופי השבוע והחגים, אינם נספרים בימי העבודה.

ההזמנה כרוכה בדמי משלוח:

  • ניתן להזמין לנקודת איסוף – עד 6 ימי עבודה (מיום התשלום) . 

ללא עלות מעל קניה של 269 שח. בעלות של 28 שח להזמנה מתחת ל269. 

  • שליח עד הבית – עד 4 ימי עסקים (מיום התשלום).

ללא עלות מעל קניה של 470 שח, בעלות של 20 ₪ להזמנה מעל 269 שח,  בעלות של 45 ₪ להזמנה מתחת 269 שח.

 

הזמנת מוצרים באתר –

רשאי לבצע הזמנה לרכישת שירותים באתר כל אדם מעל גיל 18, המחזיק כדין בכרטיס אשראי הניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין ותקף ביום ביצוע הפעולה ובעל כתובת דואר אלקטרוני פעילה (להלן: "המזמין").

הזמנת מוצרי עידן הפרי דרך האתר כוללת ארבעה שלבים פשוטים: בחירת המוצר, בחירת הכמות המוזמנת, אפשרויות המשלוח ותשלום בעזרת כרטיס אשראי טלפוני או שימוש באפליקציות תשלום.

תיאור המוצרים ומחירם הינם אלו המופיעים באתר בלבד, המחירים כוללים מע"מ אלא אם צוין בדף המוצר במפורש אחרת. מגוון השירותים והמחירים לשירותים (לרבות בגין הוצאות משלוח) ותנאי התשלום באתר עשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

 

ביצוע הזמנה –

לאחר ביצוע ההזמנה יקבל המזמין הודעה ראשונית באמצעות דוא"ל על קליטת פרטי ההזמנה. לתשומת לב: אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים המוזמנים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.

רק לאחר שהחברה תסיים לבדוק את פרטי כרטיס האשראי או העברות באפליקציות תשלום ותקבל את אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב ההצעה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהוזמנו, בתנאי שהם עומדים בתנאי החברה כמפורט לעיל ולהלן.

מרגע השלמת העסקה ושליחת ההודעה על קליטת ההזמנה בדוא"ל ללקוח, לא ניתן יהיה לשנות את פרטי ההזמנה ו/או לבטל את העסקה אלא בתנאים האמורים להלן.

כדי שנוכל לספק את המוצרים המוזמנים, צריכה ההזמנה להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיוב ההזמנה, לרבות פרטים אישיים, פרטי ההזמנה ופרטי כרטיס האשראי לתשלום עבור ההזמנה (להלן: "הפרטים"). החברה ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם אינם אחראים לנזק שייגרם למזמין עקב טעות שנעשתה על ידי המזמין בעת הקלדת הפרטים, ו/או כל תקלה טכנית או סיבה אחרת שמנעה את קבלת ההזמנה באתר על פי תנאי תקנון זה. במקרה של הקלדה שגויה של פרטים, עלולה החברה לפסול את ההזמנה.

 

תשלום –

כל המחירים באתר כוללים מע"מ אלא אם צוין אחרת במפורש.

סך התשלום בו יחויב המזמין מופיע ב"עגלת הקניות". סכום זה כולל את כל הפריטים המופיעים ב"עגלת הקניות" למעט חיוב עבור הוצאות משלוח.

התמורה בגין השירותים ו/או המוצרים תיגבה באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין, שפרטיו הוזנו במקום המיועד לכך באתר או באפליקציות תשלום.

אספקת המוצרים תתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה.

מחירי המשלוחים, זמני המשלוח ואזורי החלוקה תלויים בחברת השילוח וישתנו בהתאם לכל הזמנה באופן ספציפי.

 

אספקה ומשלוח –

החברה תספק כל מוצר המופיע באתר ואשר לגביו נרשמה הזמנה במחשבי החברה ואשר ניתן עבורו תשלום מלא באמצעות כרטיס אשראי של המזמין.

החברה תספק כל מוצר שנרכש באתר לכל כתובת שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה, בתוך פרק הזמן המהיר ביותר שיתאפשר ובהתאם לסוג המשלוח שנבחר להזמנה. זמני המשלוח המוגדרים באתר מציינים הערכה לימי העבודה הדרושים בלבד ואינם כוללים שבתות וחגים, שביתות כלליות במשק, תקלות ייצור, מצב חירום או כל כוח עליון שאיננו בשליטת החברה ואשר מונע ממנה אספקת ההזמנה בזמן.

החברה איננה אחראית לתקינות מוצרים המועברים על ידי רשויות דואר בארץ ובחו"ל ו/או משלוחים אוויריים או יבשתיים ולא תהיה אחראית לכל נזק ישיר ו/או עקיף שיגרם למוצר ו/או ללקוח כתוצאה ממעשה או מחדל של גורמים אלה. המוצרים יוצאים מידיה של החברה לאחר שהם עוברים בדיקת איכות קפדנית ולאחר שהחברה וידאה כי הם אכן עומדים בדרישות המזמין ותואמים להזמנה שנתקבלה. לחברה אין יכולת לפקח על המוצרים מרגע שהם הועברו לחברה המבצעת את המשלוח עד לבית הלקוח.

הוצאות האריזה והמשלוח אינן נכללות במחיר המוצר כפי שהוא מופיע במחירון החברה המופיע באתר, אלא מתווספות למחיר המוצר לאחר שאופן המשלוח נבחר ע"י המזמין וחושב מחיר המשלוח בהתאם לכתובת המזמין.

למזמין קיימת האופציה להגיע לכתובת שתמסור לו החברה על מנת לבוא בעצמו ולאסוף את המוצר שרכש ללא צורך בתשלום נוסף עבור דמי משלוח.

במידה והמזמין מעוניין שהחברה תדאג לשלוח לו את המוצרים, עליו לבחור בסוג המשלוח המועדף עליו. באפשרותו לבחור מבין משלוח לנקודת איסוף עד 6 ימי עסקים או משלוח עם שליח עד 4 ימי עסקים.

החברה מתחייבת לספק למזמין את המוצר בכתובת שנמסרה לחברה בטופס ההזמנה, כאשר המען לאספקת המוצרים נמצא באזורי החלוקה של החברה כמפורט באתר חברת השילוח. לאחר אריזת ההזמנה יקבל המזמין הודעה על כך שהאריזה בדרכה ליעד המשלוח בהתאם לסוג המשלוח או מוכנה לאיסוף, במקרה בו נבחרה אפשרות של איסוף עצמי.

יודגש כי, החברה אינה מתחייבת לאספקת המוצרים למזמינים המתגוררים בישובים אשר קיימת בעיית גישה אליהם מטעמים ביטחוניים, וזאת על פי שיקול דעתה של החברה. למזמינים המתגוררים בישובים אלה תעמוד האפשרות לאסוף את המוצרים ממשרדי החברה. מובהר למען הסדר הטוב, כי מזמין אשר אסף את המוצר כאמור, לא יהיה זכאי לכל זיכוי/החזר/קיזוז כספי בגין העלויות שנגרמו לו, אם נגרמו, עקב איסוף המוצר כאמור.

 

מועד האספקה –

כחלק מהמאמץ של החברה לשביעות רצון לקוחותינו, אנו עושים כל שביכולתנו לספק את המוצרים בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. בהקשר זה, חשוב לציין כי, מדובר בפרק הזמן הדרוש לחברה מרגע קליטת ההזמנה במחשבי החברה ועד לסיום ליקוט המוצרים והכנתם למשלוח. החברה איננה מתחייבת בשום אופן, לאספקת מוצר הכולל את זמני המשלוח של חברת המשלוחים. צוות החברה יכול להעריך את מועד האספקה מרגע סיום הליקוט ועד קבלת המשלוח בכתובת המזמין, אולם הוא אינו יכול להבטיח עמידה בלוח זמנים כזה או אחר של חברות המשלוחים ולכן החברה מאפשרת למזמין לבוא ולאסוף את המוצרים בעצמו.

מרבית המוצרים באתר מלוקטים תוך יום עד שני ימי עבודה מלאים (כאמור לעיל) מרגע קבלת ההזמנה.

שעות פעילות מרכז ההזמנות של החברה הן בימים א'-ה' בין השעות8:00-17:00. הזמנה אשר תיקלט במחשבי החברה עד השעה 9:00 תסופק בתוך 4 ימי עבודה מלאים. כל הזמנה שתיקלט אחרי השעה 09:00 תסופק תוך 4 ימי עסקים מלאים מיום העסקים הבא. בימי שישי, ערבי חג מועדים וחגים ההזמנה תצא לביצוע ביום העסקים הראשון שיגיע.

מדיניות החזרת מוצרים –

בכל מקרה שיתגלה פגם במוצר שהוזמן, הנובע מתקלה בייצור, ובמידה והמוצר יוחזר למשרדי החברה בתוך 14 יום מיום מסירתו למזמין, יזוכה המזמין במוצר זהה ללא תשלום נוסף. בשום מקרה לא יעלה גובה הזיכוי על גובה עלות המוצר המקורי. במידה והמזמין לא יהיה מעוניין במוצר זהה ללא תשלום הוא יוכל לקבל החזר כספי מלא בגובה ההזמנה שביצע.

החברה מסירה אחריות על מוצרים המכילים שוקולד במשלוח. ועל כן ממליצה להימנע מלעשות זאת.

החזרת המוצרים תיעשה בכתובת הבאה:

עידן הפרי – מושב בצת 22830, או בכל כתובת אחרת שתסוכם מראש עם המזמין באמצעות דוא"ל – idanfruit@gmail.com או בטלפון 0548089061

למען הסר ספק, יובהר כי, מוצר אשר אין בו פגם כאמור לעיל, אולם הוא איננו ערוך לשביעות רצונו של הלקוח מכל סיבה אחרת שאינה פגם הנופל תחת אחריות החברה, לא יהיה ניתן להחזירו לחברה ולא יתקבל עבורו החזר כספי ו/או מוצר חלופי, בשום מקרה.

החברה מעוניינת להדגיש כי חשוב מאוד שהמזמין יבדוק ויוודא את הזמנתו מספר פעמים בטרם יעביר אותה לחברה להפקת ליקוט.

מרגע ביצוע ההזמנה וקליטתה במחשבי החברה לא יהיה ניתן לבטל את העסקה בשום מקרה, למעט במקרים המנויים לעיל ובחוק הגנת הצרכן