מרכז מבקרים

סיור וטעימות – הקבוצה תסייר במטע הבננות ותלמד על גידול הבננות והסוגים השונים. לאחר מכן נכנס למרכז המבקרים, נשמע ונלמד על רזי הפירות המיובשים, נתכבד בכוסית חליטת תה ובטעימות מהפירות.

משך הפעילות : כשעה ורבע.

סיור + סדנת מדליוני שוקולד בשילוב פירות מיובשים – לאחר הסיור נקבל הסבר קצר על תהליך הייבוש, על הפירות השונים ולאחר מכן, יקבל כל משתתף משטח עבודה עליו יצוק חמישה עיגולי שוקולד, ויקשט אותם בפירות מיובשים ומיני אגוזים. לבסוף, יארוז באריזה יפה את הפירות שיכין ויקבל הביתה את תוצרתו.

משך הפעילות:  כשעה וחצי.

סיור + סדנא להכנת פרחי לדר –לאחר הסיור נקבל הסבר קצר על תהליך הכנת הלדר לאחר מכן, נכין  את פרחי לדר. לבסוף, נארוז באריזה יפה את הפרחים שהכין וכל משתתף ויקבל הביתה את תוצרתו.

משך הפעילות : כשעה וחצי.

סיור + סדנת הכנת תמרים ממולאים בשלל פירות ואגוזים – לאחר הסיור נלמד על היתרונות שיש בתמרים וכיצד ניתן לקבוע את איכותם. הסדנא כוללת מילוי מספר תמרים במבחר גדול של פירות ואגוזים. לבסוף, נארוז באריזה יפה את התמרים הממולאים שהכנו וכל משתתף יקבל הביתה את תוצרתו.

משך הפעילות : כשעה וחצי.

סיור + סדנא להכנת סושי פירות – לאחר הסיור נפצח בסדנא הכוללת הכנת סושי מהפירות המיובשים. כל אחד יקבל ריבוע לדר שישמש למצע, ימרח ריבה או תמרים וימלא בפירות ואגוזים. לבסוף, נארוז באריזה יפה את הרול סושי שהכנו וכל משתתף יקבל הביתה את תוצרתו.

משך הפעילות : כשעה ושלושת רבעי השעה.

סיור + סדנא להכנת חטיפי בריאות/ אנרגיה – לאחר הסיור נלמד מהם חטיפי בריאות, ומה הופך אותם לבריאים. לאחר מכן כל אחד ירכיב לפי טעמו את החטיף שלו.  לבסוף, נארוז באריזה יפה את חטפי האנרגיה שהכנו וכל משתתף יקבל הביתה את תוצרתו.

משך הפעילות : כשעה ושלושת רבעי השעה.

סיור + סדנא להכנת הגרנולה שלי – לאחר הסיור נצא לסדנא הכוללת הכנת תערובת גרנולה אישית מלאה בפירות מיובשים , אגוזים ושלל מטעמים. מגוון שילובים מעניינים עם דבש וסילאן ללא תוספת סוכר, שמן וחומרים משמרים. לבסוף יקבל כל אחד כוס יוגורט ויוכל ליהנות מפרי יצירתו, ומה שנשאר… כל משתתף יקבל הביתה את תוצרתו.

משך הפעילות : כשעה ושלושת רבעי השעה.